Bliv fundet i søgemaskinerne og skab gratis trafik

Hyr mig ind som SEO-tekstforfatter og bliv sikker på at dine hjemmesidetekster ikke blot formår at sælge, men også henrykker søgemaskinerne.

Hør nærmere på 21 46 36 45 eller bed om at blive ringet op når det passer ind.





 Hvorfor benytte Skribleren 

Derfor er en dygtig SEO-tekstforfatter alle pengene værd

Du kæmper med dine Google placeringer, eller måske er din hjemmeside nærmest ikke eksisterende i søgemaskinerne. Det er problem. For uden trafik, ingen salg. Bevares, du kan altid betale dig til trafik via Google Ads, men alle der har gjort det, ved, at det kræver dybe lommer. Og så er det endda ikke nok, at din hjemmeside findes. Den skal også sælge.

Det du mangler, er god SEO og skarpe tekster - ind på scenen træder din SEO-tekstforfatter.

For det er ikke et tilfælde, at nogle hjemmesider klarer sig bedre end deres konkurrenter, ved at være placeret højere på Google og skabe flere leads og omsætning.
Det gør de, fordi de er optimeret og skrevet specifikt til en bestemt målgruppe og målrettet udvalgte søgeord. De er skrevet i et levende sprog, som mennesker responderer på, og er samtidigt SEO-tekniske nok til at henrykke Google.

Lyder det, som noget din virksomhed kunne bruge?

Så hyr mig ind som SEO-tekstforfatter på 21 46 36 45

Services

Søgeordsanalyse

Få identificeret relevante søgeord til din virksomhed og skab dig et vindende overblik over dine konkurrenter, egne muligheder i markedet samt en klar plan for din hjemmesides struktur og indhold.

SEO & Content Marketing

Giv dine kunder det de søger efter på Google, og skab flere leads, mere salg og bedre SEO generelt med velskrevede blogindlæg.

Jeg hjælper gerne med at udarbejde en indholdskalender- og strategi.

SEO-salgstekst

Bliv forvisset om at dine besøgende ikke blot er landet det rigtige sted, men også rent faktisk handler på din hjemmeside. En klar målsætning, relevante søgeord og en klar struktur på siden, er hvad det hele handler om.

SEO- overvågning

Du er givetvis mere interesseret i, hvad du får ud af din SEO-tekstforfatters arbejde, end hvordan det udføres. Derfor tilbyder jeg alle mine kunder, at udarbejde en månedlig rapport for en billig penge. Så får du styr på sagerne.

En dedikeret SEO-tekstforfatter skaber tekster, der bliver ved med at give og give

Gode SEO-tekster er en investering, du ikke vil fortryde. For gjort rigtigt kan de rette søgeord, kombineret med den rette strategi, være en uudtømmelig kilde til relevant trafik til din hjemmeside.

Stop jagten på nye kunder - lad dem komme til dig gratis

Annoncer koster mange penge, og det er ingen garanti for at de virker. Med godt SEO-optimeret indhold finder de dig selv - gratis.

Bliv kendt af dine kunder og vind deres loyalitet

Målrettede blogindlæg, der tager afsæt i en grundig søgeordsanalyse, er den hurtigste vej til dine kunders hjerte (og pengepung).

Få værktøjet til at træffe de rette beslutninger

Bestil en opdateret SEO-rapport månedligt og få syn for sagn; hvad virker, hvad virker ikke, og hvor bør du lægge din tid og dine penge.

Sådan arbejder jeg som SEO-tekstforfatter

Vores første møde

Når du skal have skrevet tekster til en ny eller en eksisterende hjemmeside, er der flere ting jeg som SEO-tekstforfatter bør vide - udover selvfølgelig hvilke sider du ønsker at få skrevet.


Jeg spørger ind til:

  • Målgruppe
  • Kendte søgeord
  • Konkurrenter
  • Webdesign
  • Målsætning - for hver side

Det er desuden yderst relevant at vide, om jeg skal følge et bestemt design eller template! 

Kender du ikke svaret på alle spørgsmålene, er det helt ok. Sammen finder vi svarene.

Research, søgeord og udkast

I næste trin af processen skal vi have styr på al data herunder:

  • søgeord
  • konkurrenter
  • anden relevant research.

Det er også i denne del af processen jeg udfører en decideret søgeordsanalyse, hvis du endnu ikke har udarbejdet en.

Når brikkerne er fundet, er det tid til at samle pulsespillet.

Jeg udarbejder et skelet og en overordnet plan for siden, som vi tager et opfølgende møde om. Her finpudser vi planen inden det endelige skrivearbejde. 

Teksterne skrives

Bevæbnet med al relevant viden går jeg nu i gang med at skrive dine hjemmesidetekster.

Alt efter hvad vi aftaler, udarbejder jeg også gerne title-tags og metabeskrivelser.

Endelig godkendelse og korrektur

Dine tekster er nu klar til at blive bedømt. De sidste tilretninger udarbejder vi over telefonen. Nu er dine tekster i princippet klar til at blive lagt online.

Jeg anbefaler dog, at du bruger en skilling på at få dem korrekturlæst.

Jeg benytter en professionel korrekturlæser, der giver et sidste tjek og kommer med anbefalinger til formuleringer m.m.

Alt afhængig af hvad vi har aftalt i forhold til betaling, sender jeg en faktura.

Hvad kan en SEO-tekstforfatter gøre for dig, og hvad betyder det for din forretning?

Bliv klogere på SEO-begreberne og udbyttet af effektiv SEO-tekstforfatning

Hvad er SEO?

SEO er den engelske forkortelse for søgemaskineoptimering, og har til formål at øge din virksomheds placering på Google og andre søgemaskiner. Helt grundlæggende betyder en højere placering på Google mere gratis trafik måned efter måned. Derfor er gode SEO-tekster en investering, der bliver ved med at give.

Annoncerer du via Google Ads, kan du jo prøve at regne ud, hvad 100 besøgende koster dig og sætte prisen op i mod SEO-tekstforfatterens.

Mit gæt er, at den investering hurtigt tjener sig hjem igen. 

Hvad koster en SEO-tekstforfatter?

Prisen for SEO-tekstforfatter er afhængig af mange ting: SEO-skribentens erfaring, kompleksiteten af teksten og ikke mindst prismodellen. Nogle SEO-tekstforfattere opererer med en pris pr. ord hvor andre, som jeg selv, benytter en timetakst.

Men betyder det så meget?

Nej, egentligt ikke. Det vigtigste for dig er, at SEO-teksten gør det den skal; nemlig at få vist din virksomhed på side 1 og ikke mindst sælger dine services og produkter effektivt. Det sker sjældent fra dag til dag, og derfor er SEO-arbejde også en øvelse i tålmodighed. 

Vigtigheden af Title tags, URL og metabeskrivelser

Title tags er titlen på din side, og altså den overskrift som vises, når din hjemmeside vises i en søgning på Google. Under titlen finder man metabeskrivelsen, der kort fortæller dig, hvad siden handler om, og hvad du kan forvente at se, når du klikker dig videre. URL er sidens adresse.

Hvorfor er det vigtigt?

Sidens titel er et stærkt signal til Google om hvad siden omhandler. Det er derfor et vigtigt for din SEO. URL' en har mindre betydning, om nogen, men den kan understrege sidens indhold for dine besøgende. Metabeskrivelsen har officielt ingen betydning for din SEO. Dette er dog en sandhed med modifikationer. For beskrivelsen er bevisligt med til at øge din CTR (klikrate), og øger derfor trafikken til din side.

Den dygtige SEO-tekstforfatter forstår at udnytte dine kunders søgninger til at skabe stor værdi.

Hvad er SEO-tekster?

En SEO-tekst er en tekst, der er skrevet med henblik på at blive fundet i søgemaskinerne. Det gør de ved at blive skrevet ud fra et specifik søgeord, fordi Google grundlæggende søger at vise de sider, som deres algoritme vurderer, passer bedst på den konkrete forespørgsel. Dine sider er altså i direkte konkurrence med alle andre sider der har samme formål - HVER GANG DER FORETAGES EN SØGNING!

Derfor er et andet vigtigt værktøj for SEO-tekstforfatteren at udarbejde en konkurrentanalyse, og forsøge at spore sig frem til, hvorfor en given side ligger nr. 1 på Google. 

Hvad er en søgeordsanalyse

I arbejdet med SEO-tekstforfatning er udgangspunktet ALTID specifikke søgeord; altså de ord som dine kunder bruger for at finde dig på Google. Et søgeord kan altså være en sætning som: "hvad er en SEO-tekstforfatter?"

Men et søgeord er ikke blot et søgeord. Der kan nemlig være stor forskel på, hvor de kunder befinder sig på købsrejsen, og derfor vil den garvet SEO-skribent splitte ordene op - f.eks. ud fra en klassisk AIDA-tilgang. Nogle ord vil være gode at fokusere på til en landingsside for dine annoncer, hvor andre søgeord måske understøtter de kunder, som er i informationsfasen. Dem kan man ramme via et blogindlæg. Søgeordsanalysen er derfor også et stærkt udgangspunkt for en content-kalender.

Hvad er duplicate content?

Termen 'duplicate content' benyttes SEO-teknisk, når indholdet på en hjemmeside eller på tværs af domæner, indeholder det samme eller tæt relateret indhold.

Noget duplicate content er uskadeligt - det kan eksempelvis være svært at undgå på en webshop med mange identiske produkter - hvor andet vil udløse en straf fra Google. Dette kunne være tilfældet hvis man bevidst kopierer hele eller store dele af et blogindlæg, og lægger det ud på ens egen side som sit eget værk.

Faq

Opererer du i pris pr. ord eller timetakst

Jeg udarbejder altid en pris med afsæt i timer. Det gør jeg, fordi det er umuligt på forhånd at vide, hvor lang en tekst skal/bør være. Det kommer an på tekstens formål, kompleksitet og ikke mindst konkurrencen på det specifikke søgeord.

Skal jeg selv have søgeord klar?

Hvis du har dem, er det fint. Hvis ikke, så udarbejder jeg gerne en søgeordsanalyse til dig.

Hvad koster det at hyre dig som SEO_tekstforfatter?

Det kommer an på tekstens omfang, og hvad du ønsker at bruge mig til.

  • Skal jeg udarbejde en kort tekst til nyopstartet hjemmeside? 
  • Skal jeg skrive ud fra en eksisterende tekst?
  • Hvad er mængden af research jeg skal stå for?
  • Er opgaven enkeltstående eller ønsker du at hyre mig for en længere perioden med et klippekort eller en fast aftale?

Der er med andre ord mange spørgsmål vi skal have afklaret, før end jeg kan svare på det spørgsmål.

Kan alle sider på min hjemmeside SEO-optimeres?

I princippet ja. Det er dog ikke altid der giver mening. Kontaktsider m.m. skaber ingen værdi i sig selv, og der vil også være tider, hvor budget og den indsats der skal til for at slå konkurrenterne ikke hænger sammen. Det afklarer vi på vores første møde.

Søger du en dygtig SEO- tekstforfatter?

Så indhent et uforpligtende tilbud ved at udfylde formularen. 

Gode SEO-tekster er en investering i din forretning.